Om meg

Bildet mitt
Akershus, Norway
Utadvendt, blid jente på 23 år! Liker å være med venner og familie, betyr mye for meg! Har nylig begynt som lærling, og trener en god del utenom jobb... Denne siden har jeg tenkt til å legge ut litt om hvordan min hverdag er, spes når det gjelder trening!

lørdag 23. januar 2010

På tide å fortsette slik jeg lovte...

Nå har jeg hatt fire håndball treninger, og det går egentlig veldig bra! hvertfall med ryggen! =) jeg er gul og blå på begge beina, og ikke reint lite, så legen min ble litt redd. hehe... meeen... det går jo over :P
I morgen er det søndag, og jeg har fått spørsmål om å spille min første håndball kamp på MANGE år! selvfølgelig sa jeg jo ja, men kjenner jeg syns det er litt skummelt! men... vi trenger vel alle noen utfordringer? gjør vi ikke? =)

Fremover nå er planen at jeg skal trene fire dager i uka, to dager håndball, og to dager på leto med styrke. Har egentlig fått beskjed om ta det pent i starten, men så lenge jeg kjenner at kroppen orker dette, så fortsetter jeg. og ser ut som det går greit foreløpig...
Merker at kondisen ikke er helt på topp enda, men det kommer seg, kommer liksom ikke utenom løping på håndballen, så det er jo greit =)
Har bestemt meg for at innen 1. mai så skal jeg ha tatt av 5 kilo til, og være i bedre form! noen tenker nå, fem kilo er ikke mye, og nei det er det ikke, men hittil har jeg tatt av en del, og det blir vanskeligere og vanskeligere å gå ned i vekt. Og med tanke på at jeg trener en del styrke, må jeg se at det er viktigere å få mer muskler, fremfor å bare gå ned i vekt. skal være en god konbinasjon. og muskler veier mer enn fett, derfor har jeg ikke satt meg no større mål denne gangen. Heller fokusere på å komme meg på beina =) Og jeg bruker heller målebånd for å se fremgangen, fremfor denne vekta....

I matveien går det så som så... pga at magen ikke har blitt bra enda, klarer jeg ikke få helt den rutinen på mat som jeg vil, men jeg prøver så godt jeg kan. Spiser forholdsvis regelmessig når jeg er på jobb, men ikke alltid at det er riktig type mat! :P men det er og har heller ikke vært det største fokuset. har prøvd å gjøre så godt jeg kan, og det er vel det viktigste!  og det viktigste måltidet vårt, frokosten, den får jeg alltid i meg!
Så lenge jeg klarer å trene er jeg fornøyd, har vel blitt en stor del av livet mitt nå, syns det er moro! =) og da har man litt mer motivasjon til å fortsette også...


Her er et lite bilde av hvordan bena ser ut... de er enda verre nå, blått, hovent og fortsetter oppover låra... men men :P
2 cm tykkere enn til vanlig...

1 kommentar:

  1. Syns du er flink jeg, Susamiii!!!
    Så ikkno godt ut med alle de blåmerkene!!!

    SvarSlett