Om meg

Bildet mitt
Akershus, Norway
Utadvendt, blid jente på 23 år! Liker å være med venner og familie, betyr mye for meg! Har nylig begynt som lærling, og trener en god del utenom jobb... Denne siden har jeg tenkt til å legge ut litt om hvordan min hverdag er, spes når det gjelder trening!

lørdag 16. januar 2010

her er et bilde av sannheten, enten jeg liker det eller ei!






Var veldig i tvil om jeg skulle legge ut bildet, som viser litt endring på litt over ett år. Men tenkte som så, jeg må bare innse hvordan det var! og begynner å nærme meg målet mitt, så da kan jeg vel være fornøyd... =)

4 kommentarer:

  1. Guri! Ja, der ser man forandring!!! =)=)
    Du er et GODT eksempel på hva trening og sunt kosthold kan gjøre!!! Du er DYKTIG snuppa!!!! Og FIIIN!!!!

    SvarSlett
  2. takk takk! =) følte vel selv at det nå var på tide å dra frem gamle bilder, for å få et bilde av hvordan det var. hehe... har fire bilder i mer helprofil, meeen... vet ikke om jeg tør legge ut enda... =)
    vi får se...

    SvarSlett
  3. syns du er tøff som la ut bildene jeg, og du har vært super flink :) et godt eksempel for oss andre :) du har blitt kjempe fin og det syns at du trives med det:)
    Og nok en gang, takk for en koselig lunsj med jentene på peppes forrige uke :)
    stor klem fra Hege

    SvarSlett
  4. Takk for koselig melding Hege =)
    Det gir meg ekstra motivasjon til å orke siste rest! =)
    og ja, takk i like måte! det var kjempe koselig! får vel gjøre det snart igjen =)

    klem

    SvarSlett