Om meg

Bildet mitt
Akershus, Norway
Utadvendt, blid jente på 23 år! Liker å være med venner og familie, betyr mye for meg! Har nylig begynt som lærling, og trener en god del utenom jobb... Denne siden har jeg tenkt til å legge ut litt om hvordan min hverdag er, spes når det gjelder trening!

torsdag 22. juli 2010

alt for lenge siden sist...

Tja.... Hvor skal jeg starte? skrive? tenke?

Ingen gode svar... MEN, kan starte med at... : JA, jeg vet det er lenge siden jeg har blogget...
Grunnen er dårlig... har ikke hatt tid, har ikke orket, gikk litt treningslei tror jeg, var mye annet som skjedde, tok meg liksom aldri tid lenger....
Uansett, den tid er forbi, nå er det kun meg selv, skal inn i min gamle gode rutine, regelmessig trening, bedre kosthold, og ikke minst, mindre alkohol! kan ikke huske sist jeg har drikki så ofte som nå, ikke at det er alt for ofte, men MYE mer enn hva jeg har gjort! :P

Vet noen har kommentert denne bloggen, så følte vel jeg måtte rable ned noen ord nå når jeg hadde litt overskudd! =)

Kan starte med at jeg ikke nådde målet mitt da, det gikk i dass! men har nådd et litt annet mål, så jeg klager uansett ikke. og viktigste... jeg gir IKKE OPP!  =D


Jeg kan jo nevne at jeg nok en gang har vært til utredning i forhold til kroppen min, smertene og det styre der...
Der ble det sagt at jeg har et godartet hypermobilitetssyndrom blant annet. Ikke no farlig, men det er noe av årsaken til mine smerter. Som igjen er årsaken til at trening er jeg avhengig av resten av livet! Noe som er helt greit, hadde jeg bare klart å kombinere alt på en god måte, uten å tømme meg helt for krefter! Komplisert greie, men jeg prøver å finne balansen. Men det tar tid...
Og dette er ikke noe å gjøre no med egentlig, jeg trenger mye styrke, så de av dere som kaller meg treningsnarkoman, jada! :) jeg er nok snart der igjen... jeg er bare nødt! =) hehe

Men jeg må igjen tenke annerledes, ikke lange økter, heller korte og tyngre, samt en del kondisjon.

Jeg har også i dag gått til anskaffelse av den berømte rockeringen, så nå blir det trening hjemme også! =D
Spent på hvordan den fungerer... og hvor blå jeg vil bli?!

Uansett... jeg skriver kun det som faller meg inn her og nå... vet ikke om det er av interesse for noen...
Eneste jeg vil frem til nok en gang, er at man kan ikke gi opp selvom ting stopper, og man ikke kommer noen vei!
Da hadde jeg nok gitt opp mange ganger før tror jeg... men må bare tenke annerledes, finne andre veier, løsninger. Man vil alltid ha noen motganger her i livet, det kommer man ikke foruten!
Men du kommer deg alltid ut av det på et vis, og som regel med en erfaring rikere!

Noen som vil slenge seg på, og sette seg noen små mål frem mot jula? =)

2 kommentarer:

  1. Rokkeringen er knallfin til å dra inn midjen!! Er bare 1-2 første ukene at man opplever å bli "sår", kommer litt ann på hvor ofte du bruker den. Ser fram til at du begynner med bloggingen igjen!

    SvarSlett